There's no one in town I know
在這個小鎮 我一個人都不認識
You gave us some place to go
你讓我倆有地方可去
I never said thank you for that
而我從來都沒有真正說過謝謝你
I thought I might get one more chance
我想我可能可以有另一個機會
What would you think of me now,
那你現在對我的想法是怎麼樣,
So lucky, so strong, so proud?
那麼的幸運, 那麼的堅強, 那麼的榮耀?
I never said thank you for that
我從來都沒有真正說過謝謝你
Now I'll never have a chance
而我再也不會有另一個機會


May angels lead you in
天使會帶領著你
Hear you me my friends
我的朋友你聽到我了嗎
On sleepless roads, the sleepless go
在失眠的路上, 失眠的約定
May angels lead you in
天使會帶領著你



May angels lead you in
天使會帶領著你
Hear you me my friends
我的朋友你聽到我了嗎
On sleepless roads, the sleepless go
在失眠的路上, 失眠的約定
May angels lead you in
天使會帶領著你

And if you were with me tonight
只願今晚你與我同在
I'd sing to you just one more time
我會再為你多唱一次
A song for a heart so big
一首為了實在的心的歌
God couldn't let it live
連神都沒辦法讓它存在



May angels lead you in
天使會帶領著你
Hear you me my friends
我的朋友你聽到我了嗎
On sleepless roads, the sleepless go
在失眠的路上, 失眠的約定

May angels lead you in
天使會帶領著你
May angels lead you in
天使會帶領著你
Hear you me my friends
我的朋友你聽到我了嗎
On sleepless roads, the sleepless go
在失眠的路上, 失眠的約定
May angels lead you in
天使會帶領著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    M 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()